Juf Milou in Turkije

Dag 4 in Turkije

Hallo lieve kinderen en juffenvan gr 1/2b!

Laughing

Vandaag zijn we weernaar een basisschool geweest. Dit was weer heel erg leuk! We kregen weer een rondleiding en ook nog eens een heerlijke lunch met cake. Veel kinderen deden voor ons een dansje, een liedje zingenof een versje opzeggen.Ik moet jullie verklappen dat de Turkse kinderen heel erg goed kunnen dansen! Ik mocht ook meedoen aan een turkse dans. Dat vond ik heel leuk om te doen. Misschien kan ik als ik terug ben,jullie deze dans ook leren!

Na het bezoekje aan de basisschool hadmeester Henkeen boottocht geregeld. We hebben over de Turkse rivier 'deBosporus' gevaren. Dit was heerlijk. Het was vandaag 26 graden en ikheb dus lekker op de boot van het zonnetje kunnen genieten. Ik hoorde dat jullie in Nederlandgister ook veel zon gehad hebben! Hebben julliehoop iktoch niet te veel ijsjes gegeten met dit mooie weer, he!

Vanavondhebben we weer heel erg lekker gegeten vlakbij het hotel. De obers zijn hier heel ergaardig en grappig. Na het avondeten hebben we nog op een terrasje gezeten en lekker iets gedronken.

Morgenvroeg gaan we naar een Moskee.Dat is een soort van Turkse kerk. Hier mogen we een kijkje nemen en erwordt door een gids over de Moskee verteld.

Foto's op deze site zetten gaat erg moeilijk omdat het internet in het hotel niet altijd werkt. Het is heel erg langzaam!Maar ik heb genoeg foto's gemaakt, die ik jullie zeker nog laat zien!

Groetjes,

Juf Milou

Reacties

Reacties

mia

morgen alweer de laatste dag in Istanbul, die moskee is echt prachtig!
tot zaterdag in de vroege morgen, hopelijk geen turbulentie deze vlucht!
mia

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!