Juf Milou in Turkije

Dag 2 in Turkije

Hallo schatjes van groep 1/2b!

Wat leuk dat jullie een berichtje terug hebben gestuurd!

Ik vond het heel erg eng in het vliegtuig! Het vliegtuig wiebelde erg hard op en neer. Ik kreeg er kriebels van in mijn buik, zo spannend vond ikhet!Gelukkig hadden we een goede piloot dieons veilig aan de grond heeft gebracht.

Ik moest vanmorgen om7.30u ontbijten. Toen lagen jullie zekernog lekkerte slapen,want hier is het een uurtje later dan in Nederland.

Na het ontbijt zijn we met een bus vertrokken naar de school van de mensen die net zoals ik, ookjuf en meester willen worden. We hebben met deze mensen gepraat over onze school en ze hebben ons hun eigenschool laten zien.

Stiekem was ik wel een beetje jaloers op hun school... Weet je waarom? Op deze school mogen ze in de pauze op de playstation spelen en tafelvoetballen. Ze hebben een hele mooie tuin, met mooie bloemen waar je lekker in kunt spelen en weet je wat nog!! Heel veel winkels met lekkeresnoepjes en eten! mm jammie!

We kregen met onze hele klas lekker eten. Soep, kip met rijst en een toetje! Ook vandaag heb ik weer Trukse thee gedronken, dat kun je zien op de foto.

Morgen gaan we naar een Turkse basisschool, dan ga ik eens kijken of de Turkse kinderennet zo goed kunnen werken als jullie! Ik ben benieuwd, want dan moeten ze wel heel erggoed kunnen werken!

Ik neem morgen ookdepaspoorten mee wat jullie zelf gemaakt hebben.Dan kan ik deze laten zien aan de kinderen. Misschien willen zij zelf ook wel zo een mooipaspoort maken. Ik zal het ze morgen eens vragen.

Groetjes aan de lieve juffen!

Juf Milou

Reacties

Reacties

Groep 1/2 B

Lieve juf Milou,
Vind je het leuk in Turkije en op de nieuwe school? Hier is het trouwens lekker warm en we hebben goed weer. Hebben jullie ook zo een lekker weer? Wij vroegen ons af welke taal jullie daar spreken. Ze zullen daar vast geen nederlands verstaan...

Lieve groetjes en een hele dikke kus van ons

mia

hoi milou, fijn om te lezen dat jullie je zo goed amuseren daar, hoe lukt het Engels praten?
nog heel veel plezier gewenst! xxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!