Juf Milou in Turkije

Laatste dag in Turkije

Hallo lieve juffen enkinderen!

Laughing

Vandaag is mijn laatste dag en wehebben lekker kunnen uitslapen. Daarna moest ik mijnspullen inpakken. Ik heb zoveel spullen in Turkije gekocht, dat mijn koffer maar net dicht ging!

Ik heb samen met mijn vriendinnen eens flink gewinkeld. Alle laatste inkopen die we nog moesten doen, hebben we vandaag gedaan. We hebben weer eens voor de laatste keer heerlijk gegeten. We worden vanavondmet een busje opgehaald bij het hotel. Deze zet ons af bij het vliegveld. Om 10 voor 12 uur vertrekt ons vliegtuig en dan kom ik rond 2 uur 's nachts aan in Keulen. Deze plaatsligt in Duitsland.Hier worden we met busjes opgehaald en afgezet in Sittard bij onze school.

Dit waren mijn reisverhalen van Turkije!

Ik hoop dat julliede verhalenleuk vonden eneen goed beeld hebben gekregen van mijn verblijf in Turkije!

Dinsdag zal ik jullie nog veel meer vertellen en laten zien!

Groetjes en tot dinsdag,

Juf Milou

Laughing

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!